Llegir abans d'anar a dormir

Aquest hàbit és molt bo per anar a dormir relaxat i amb la ment clara, t'ajuda a adormir-te molt més ràpid, és recomanable llegir amb una llum tènue i suficient.

No consumir tecnologies abans d'anar a dormir

L'ús de tecnologies abans de dormir té bastants inconvenients, ja que en veure una pantalla, el cervell entén que encara no és hora de dormir.

Reciclatge fàcil

Hi ha certes maneres de reciclar molt fàcils, el millor és tenir bosses distingides per a cada una de les fraccions.

Utilitzar l'aigua necessària

Normalment utilitzem més aigua de la necessària, per exemple quan ens rentem les dents o ens dutxem deixem l'aixeta oberta tot i no estar utilitzant-la.

Tenir una bona higiene a casa

Tenir la casa neta i recollida ens ajuda a tenir la ment més clara, ja que no et genera estrès en veure la casa en mal estat.

Tenir plantes o flors

A part de fer-se servir com a decoració, les plantes ens ajuden a tenir un aire més pur i també ens pot produir certs fruits.

Ventilar habitacions

És necessari ventilar totes les habitacions encara que faci fred, ja que la calor ajuda a la propagació de bacteris i floridures.

No fumis a casa

El tabac enfosqueix les parets, augmenta el nivell de risc d'incendi i produeix una olor desagradable per a molta gent.